تبریک سال جدید به دانش آموزان

به نام آن جهان آفرین کردگار

سلام.سلامی به گرمی یک فنجان قهوه داغ در یک روز سرد برفی٫ سلامی به زلالی آب چشمه ی کوهساران سلامی به خنکای کولرهای اسپیلت و سلامی به سادگی و اشتیاق کلاس اولی ها .

آغاز سال جدید تحصیلی را به شما دانش آموزان ایران و ایران زمین تبریک می گویم و امیدوارم سالی توام با موفقیت و سر بلندی داشته باشید.

                                                                              (آموزگار کلاس پنجم مشایخان)

سخنی با دانش آموزان کلاسم

بچه ها سلام

به زودی در این وبلاگ تعدادی سوالات علوم و ریاضی مینویسم تا شما عزیزان از اون ها استفاده کنید.

بچه ها جون امسال از شما انتظار دارم خوب خوب درس بخونید که هم منو خوشحال کنید هم مامان و بابا تونو .انشاا... با کمک هم بتونیم به هدفمون برسیم.