تبریک سال جدید به دانش آموزان
به نام آن جهان آفرین کردگار
سلام.سلامی به گرمی یک فنجان قهوه داغ در یک روز سرد برفی٫ سلامی به زلالی آب چشمه ی کوهساران سلامی به خنکای کولرهای اسپیلت و سلامی به سادگی و اشتیاق کلاس اولی ها .
آغاز سال جدید تحصیلی را به شما دانش آموزان ایران و ایران زمین تبریک می گویم و امیدوارم سالی توام با موفقیت و سر بلندی داشته باشید.
(آموزگار کلاس پنجم مشایخان)
+ نوشته شده در جمعه دهم مهر ۱۳۸۸ ساعت 17:29 توسط زهره مشایخان
|
سلام من زهره مشایخان معلم کلاس ششم دبستان فرهنگیان ناحیه 6 مشهد هستم